Teams & Riders Alberto Contador Discussion Thread

Page 1411 - Get up to date with the latest news, scores & standings from the Cycling News Community.
Aug 4, 2010
11,337
0
0
Re: Re:

CheckMyPecs said:
LaFlorecita said:
The NetApp guy wears one too, I don't know why it offends you :confused:
Exactly, and the NetApp guy looks just as stupid.

We all laugh at The Chicken for going to extreme lengths to save weight, but then we say nothing when other riders stick a chunk of sell-o-tape on their noses?
Its Konig FYI :)
 
Aug 4, 2010
11,337
0
0
LaFlorecita said:
peloton said:
A pic today from the training camp. Wonder why the kinesio tape, hope he didn't crash etc.
Actually it's a photo from February, I asked the person who took the photo and he was in Tenerife at the start of February :)
I saw the tape too, so I was glad to hear it was months ago and not recent!! :eek:
Yep,this not 2014 look alike ;)
 
Jan 25, 2016
128
0
0
2014 was no way near to 2009. In 2009 dauphine he helped valverde win the race chaseing down all the attacks. plus in the tour he only had paulinho as a domestique haveing to battle the schelcks and even his own team. Imagine haveing Lance Armstrong psyk your 24/7 douring the tour and still have energy to focus on the road. Wiggins wanted to quit the 2012 tour beacuse of froome. Imagine if lance had been on his team :p In 2009 he won the tour by over 4 min and analated the combetition. I dont think we are ever gonna se that level again.. And btw the nose strip looks awesome .. all old school riders wore them and it helps you breathing through the nose
 
Feb 21, 2014
2,133
0
0
Re:

Matteo. said:
in truth, the thing that worries me most for him is the presence of Nibali in the Tour..when he's riding, often there are accidents and withdrawals
.u_u
That tends to happen when Nibali is in contention, he was not last year, nothing happened, he will not be this year. He has no chance whatsoever to even have an influence in the race.
 
Re:

BlurryVII said:
https://www.instagram.com/p/BF6VgOeH-Ez/?taken-by=acontadoroficial

He looks like Armstrong on this pic lol, muscle to fat ratio at its best. I just can't wait for Dauphiné.
Is that a new picture? Thought they only used that kit in the off-season
 
Feb 21, 2014
2,133
0
0
Re: Re:

infeXio said:
BlurryVII said:
https://www.instagram.com/p/BF6VgOeH-Ez/?taken-by=acontadoroficial

He looks like Armstrong on this pic lol, muscle to fat ratio at its best. I just can't wait for Dauphiné.
Is that a new picture? Thought they only used that kit in the off-season
It's his official insta, he posted the picture 4 hours ago. La Datcha kit is for any training session / camp.
 
Mar 8, 2014
739
0
0
He will fly up Montee du Mont Chery next sunday. I just can't imagine him ridding below Froome's level. Hopefully we will get a 2014 Dauphine rematch. Can't wait.
 
Aug 4, 2010
11,337
0
0
Re:

BlurryVII said:
https://www.instagram.com/p/BF6VgOeH-Ez/?taken-by=acontadoroficial

He looks like Armstrong on this pic lol, muscle to fat ratio at its best. I just can't wait for Dauphiné.
yeaaaa....biatch (the best aaron paul impersonation :D )

...this is 2014
:cool:
 
Jul 29, 2012
11,703
3
0
Contador looks so *** strong. Gotta calm down, but if he wins this prologue and with a good margin, i'm gonna get drunk celebrating his tour victory.

Let the dauphine begin, will be an amazing battle between him and froome
 

ASK THE COMMUNITY